header image
Start arrow Aktualności arrow INFORMACJA W SPRAWIE ŚWIADCZENIA SZKOLNEGO "DOBRY START'
INFORMACJA W SPRAWIE ŚWIADCZENIA SZKOLNEGO "DOBRY START' PDF Drukuj E-mail

Informujemy, iż wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia dobry start będą przyjmowane od 1 sierpnia danego roku do 30 listopada danego roku w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Boronowie ul. Dolna 2, a od 1 lipca danego roku do 30 listopada można składać wnioski droga elektroniczną. Wnioski złożone po upływie w/w terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Jednocześnie informujemy, iż przyznanie świadczenia dobry start nie wymaga wydania decyzji administracyjnej. W przypadku wskazania przez wnioskodawcę we wniosku  adresu poczty elektronicznej  GOPS w Boronowie prześle informację e-mail z konta o przyznaniu świadczenia dobry start na wskazany adres. W przypadku braku u wnioskodawcy poczty elektronicznej, informację o przyznaniu świadczenia będzie można odebrać w GOPS Boronów w formie papierowej.  

 

< Poprzedni   Następny >